Burberry-nin Yeni Dövrü: London Fashion Week
Burberry, London Fashion Week-dəki son nümayişi ilə Britaniyanın ən böyük lüks markası olaraq yenidən gündəmə gəldi. Musiqi festivalı üslubunda təşkil edilən şouda, göy üzü rəngində boyanmış bir kanvas tavan, burberry-nin keçirdiyi iqtisadi çətinliklərdən sonra gələcəkdəki ümidverici dövrün simvolu oldu.
Son illər Burberry, maliyyə çətinlikləri ilə üzləşdi. 2023-cü ilin may ayında brend, xərcləri azaltmaq məqsədilə dünya üzrə 1,700 işçinin ixtisar ediləcəyini açıqlamışdı. Lakin London Fashion Week-də baş tutan nümayişdən bir neçə saat əvvəl Burberry, FTSE 100 siyahısına geri qayıtdığını açıqlayaraq, markanın yenidən yüksələn xəttə daxil olduğunu göstərdi.
Burberry-nin baş dizayneri Daniel Lee, nümayişdəki kolleksiyanı yaratarkən, Britaniyada yay aylarında keçirilən musiqi festivallarından ilham aldı. Lee, xüsusən də bu ilki Glastonbury festivalının onun dizaynlarına təsir etdiyini qeyd etdi. Nümayişdə çiçək motivləri, mini əl işləri ilə tikilmiş paltarlar, dəri jaketlər və tarot kartları ilə bəzədilmiş geyimlər ön plana çıxdı. Lee, “Moda artıq böyük ölçülərə yönəldiyi üçün biz kiçik silüetləri yenilikçi bir yanaşma olaraq təqdim etdik” dedi.
London Fashion Week-dəki nümayiş, Burberry üçün yeni bir dövrün başlandığını göstərir. Markanın üzüntülü illərdən sonra tədricən toparlanması, yeni strateji addımlar və daha əlverişli qiymətlərlə təqdim edilən kolleksiyalarla özünü büruzə verir. Burberry artıq yeni bir başlanğıcın astanasındadır, və bu yeni yol, brendin gələcəkdəki müvəffəqiyyətləri üçün parlaq üfüqlər vəd edir.

